Komunikat Prasowy
Frank Marotte, absolwent École Centrale Paris, ma ponad 30 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Karierę rozpoczynał w 1993 roku w firmie Peugeot, w której sprawował szereg funkcji kierowniczych we Francji i za granicą. W 2008 roku został mianowany kierownikiem działu planowania produktu w PSA Peugeot Citroën i sprawował nadzór nad rozwojem produktów w kilku segmentach.
W 2013 roku Marotte dołączył do Toyota Motor w roli dyrektora ds. planowania produktu na Europę, Rosję i Bliski Wschód. W Toyocie sprawował nadzór nad portfelem produktów marki w Europie i był członkiem komitetu wykonawczego Toyota Motor Europe.
W lipcu 2019 roku Frank Marotte został mianowany prezesem Toyota France, gdzie odpowiadał za strategię i rozwój działalności Toyoty i Lexusa we Francji.
Od 1 lutego 2025 roku obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i działalności operacyjnej marki Dacia.
Z wielką przyjemnością i pełnym zaufaniem przyjmuję Franka Marotte na stanowisko dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i działalności operacyjnej Dacii. Jego bogate doświadczenie w branży motoryzacyjnej i sprawdzone zdolności przywódcze stanowią cenny nabytek dla marki. Wraz z całym zespołem Dacii będziemy dalej realizować naszą misję lidera przystępnej mobilności.
Denis Le Vot, CEO marki Dacia
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.