Komunikat Prasowy
• Renault, najlepiej sprzedająca się francuska marka motoryzacyjna, została doceniona we Francji i na świecie za swoją kreatywność.
• Kreatywność marketingu marki została wyróżniona tytułem Najlepszego Reklamodawcy 2024 roku podczas ceremonii wręczenia nagród w 20. edycji Hits d’Or – plebiscytu promującego doskonałość francuskiej branży kreatywnej.
• Wyróżnienie uzupełnia długą listę 150 międzynarodowych nagród otrzymanych przez markę w 2024 roku.
• Ta rekordowa liczba nagród stanowi zwieńczenie pracy rozpoczętej przed czterema laty w ramach planu Renaulution, który ma na celu przywrócenie pierwszoplanowej roli Renault i wzmocnienie jego wizerunku.
Renault, laureat Hit d’Or dla Najlepszego Reklamodawcy 2024 roku
Od czterech lat wszystkie nasze zespoły marketingowe i agencje partnerskie pracują nad unowocześnieniem wizerunku marki, jej produktów i usług na całym świecie. Te wysiłki przyniosły efekty i zostały wyróżnione nagrodą Hit d’Or dla Najlepszego Reklamodawcy 2024 roku wręczoną 11 lutego 2025 roku przez CB News. Nagroda przyznawana jest za najlepsze realizacje branży kreatywnej we Francji. Renault zostało pierwszą marką motoryzacyjną, która otrzymała to prestiżowe wyróżnienie.
Tytuł Hit d’Or dla Najlepszego Reklamodawcy 2024 roku we Francji to istotne wyróżnienie i uhonorowanie prac nad odświeżeniem wizerunku marki prowadzonych od czterech lat. Tegoroczna nagroda – podobnie jak te otrzymane w poprzednich latach – świadczy o pracy kreatywnej nieuznającej kompromisów, wykonywanej z zaangażowaniem przez zespoły i partnerów, którzy w pełni poświęcają się tworzeniu kampanii komunikacyjnych tworzących wartość dla marki Renault. Publicis Conseil, Razorfish, Publicis Sapient, Start Rec, OMD czy Lonsdale – każdy z partnerów tego przedsięwzięcia miał istotny wkład w ten sukces.
Arnaud Belloni, dyrektor ds. marketingu Renault
Renault – najbardziej kreatywna francuska marka motoryzacyjna
Ponad 150 nagród zdobytych w 2024 roku (dla porównania w 2023 roku – 94 nagrody) dowodzi wysokiej kreatywności Renault. Unikalne kampanie komunikacyjne realizowane przez markę wyróżniają ją na rynku i wzmacniają jej wizerunek, a także promują nowe produkty i usługi. Jest to istotny czynnik warunkujący wyniki handlowe Renault we wszystkich krajach, w których marka jest obecna.
Sukces w tegorocznej edycji Hits d’Or uzupełnia imponującą już listę ponad 150 prestiżowych nagród międzynarodowych zdobytych w 2024 roku, w tym:
o Cannes Lions: 11 Lwów (dwa grand prix, dwa złote, cztery srebrne i trzy brązowe). To wyjątkowe osiągnięcie czyni Renault najczęściej nagradzaną marką w sektorze motoryzacyjnym. Sukces jest wynikiem czterech kampanii kreatywnych o wysokiej wartości postrzeganej: „Cars to work”, „Plug In”, „R5 is back” i „TimeFighters”.
o Eurobest: 17 nagród za kampanie „Cars to work”, „R5 is back”, „Plug In”, i „Captur Push it to the limit”.
o Clio Awards (Nowy Jork, Stany Zjednoczone): 20 nagród za kampanie „Plug In”, „Human First” i „Roland Garros”.
Liczba nagród zdobytych na festiwalu Cannes Lions plasuje Renault na piątym miejscu wśród najbardziej kreatywnych marek we wszystkich sektorach działalności. Ponadto Renault znalazło się w czołówce klasyfikacji AdForum, w której zestawiono wyniki ponad 40 rankingów międzynarodowych, krajowych, regionalnych i specjalistycznych w 2024 roku.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.