Komunikat Prasowy
Dacia Spring dobrze rozpoczęła rok i po pierwszych dwóch miesiącach jest pierwszym wyborem na rynku samochodów elektrycznych w Polsce. W okresie styczeń-luty br. zarejestrowano 289 Dacii Spring w Polsce, z czego ponad 81% zostało zakupionych przez klientów indywidualnych. Wyniki za pierwsze dwa miesiące tego roku to wzrost o 158% względem analogicznego okresu 2024 r. Dacia, której jedynym modelem elektrycznym jest Spring, jest trzecią marką na rynku samochodów elektrycznych.
Dacia Spring stanowi obecnie bezkonkurencyjną ofertę na rynku pod względem stosunku parametrów użytkowych do ceny, szczególnie po uwzględnieniu możliwych dopłat z programu NaszEauto.
Dacia Spring w wersji Expression 65 jest wyposażona w szybkie ładowanie prądem stałym (gniazdo CCS), umożliwiające przejazd do 225 km w cyklu mieszanym WLTP lub 305 km w cyklu miejskim WLTP. Dzięki technologii szybkiego ładowania czas potrzebny do naładowania od 20 do 80% zajmuje tylko 45 minut.
* Dane za styczeń-luty 2025 r.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.