Komunikat Prasowy
Katrin Adt dołączyła do Grupy Renault, aby stanąć na czele marki DACIA. Zastąpiła Denisa Le Vot, który opuścił przedsiębiorstwo. Katrin Adt, wcześniej wiceprezes firmy Mercedes, zostanie członkinią Leadership Teamu Grupy i w związku z nową organizacją wewnętrzną będzie podlegała Fabrice’owi Cambolive, pełniącemu funkcję Chief Growth Officer Grupy Renault.
Pod kierownictwem Denisa Le Vot Dacia stała się silną marką z atrakcyjną gamą produktów i zyskała lojalność szerokiej grupy klientów. W imieniu zespołu Grupy Renault chciałbym podziękować Denisowi za to, czego dokonał przez te wszystkie lata. Serdecznie witam w firmie Katrin Adt, której doświadczenie w branży motoryzacyjnej jest prawdziwym atutem dla Dacii – powiedział François Provost, dyrektor generalny Grupy Renault.
Bardzo się cieszymy, że Katrin objęła kierownictwo w Dacii. Jej gruntowna wiedza i kompetencje w zakresie wyzwań związanych z rozwojem biznesowym pozwolą nam utrzymać dynamikę marki, a przede wszystkim wspólnie sprostać kolejnemu zadaniu: zelektryfikować gamę produktów „na sposób Dacii”. Teraz, kiedy marka zajmuje pewne miejsce na podium europejskiego rynku detalicznego, to do nas należy wyznaczenie nowych standardów w świecie pojazdów elektrycznych – dodał Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer Grupy Renault.
Dacia, uznawana obecnie za markę wyspecjalizowaną w przystępnej mobilności, przeżywa dynamiczny rozwój, w szczególności dzięki wprowadzeniu do sprzedaży modelu BIGSTER, SUV-a z segmentu C.
Katrin Adt ma blisko dwudziestosześcioletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, w koncernie Daimler, a dokładniej w Mercedes-Benz. Jest z wykształcenia prawniczką i zajmowała różne stanowiska kierownicze: dyrektor generalnej Mercedes-Benz w Luksemburgu, wiceprezes ds. zasobów ludzkich i rozwoju w Daimler, dyrektor generalnej marki Smart, a następnie dyrektor generalnej Mercedes-Benz Own Retail Europe. Ostatnio kierowała działem Audit Corporate w Mercedes-Benz. Katrin Adt, której kariera koncentrowała się głównie wokół sprzedaży i rynku detalicznego, przeprowadziła wiele kluczowych transformacji, jak chociażby przekształcenie firmy Smart w markę w 100% elektryczną. Jest również bardzo zaangażowana w promowanie różnorodności i mentoring dla kobiet w branży technicznej.
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do Grupy Renault i objęłam stanowisko dyrektor marki Dacia. To zaszczyt, że wspólnie z wyjątkowym zespołem mogę tworzyć kolejny rozdział tej niezwykłej success story.
W swoich działaniach zawsze kierowałam się chęcią kształtowania przedsiębiorstw z myślą o przyszłości. Obecnie jesteśmy w kluczowym momencie naszej relacji z motoryzacją – zarówno z punktu widzenia technologicznego, jak i społecznego. Dacia wielokrotnie potwierdzała skuteczność swojego podejścia poprzez oferowanie produktów w pełni odpowiadających oczekiwaniom klientów. Dacia to więcej niż marka. To urzeczywistnienie odważnej, inteligentnej i dostępnej wizji mobilności.
Razem ze wszystkimi zespołami Dacii i Grupy Renault, a także z naszymi dostawcami, partnerami i dystrybutorami jesteśmy w pełnej gotowości, aby kontynuować tę wspaniałą przygodę. Będziemy dalej wykraczać poza przyjęte konwencje i tworzyć wartość dla naszych klientów z energią, ambicją i wspólnym poczuciem misji – powiedziała Katrin Adt, dyrektor generalna marki Dacia.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.