Materiały Prasowe
Wbrew powszechnemu przekonaniu, osłabienie segmentu A nie wynika z braku popytu: europejscy kierowcy są nadal przywiązani do kompaktowych i przystępnych cenowo samochodów, które nadają się do wykorzystania w codziennym życiu w mieście lub jako drugi samochód. Tak naprawdę trudność stanowi podaż: większość producentów wycofała swoją ofertę z segmentu w obliczu konieczności pogodzenia konkurencyjności, zgodności z normami i oczekiwań współczesnych klientów, co stanowi bardzo złożoną kombinację.
Marka Renault, posiadająca bogate historię i doświadczenie w segmencie małych samochodów, postanowiła potraktować to jako dużą szansę na rozwój i podjąć wyzwanie. Nowa generacja Twingo całkowicie zmienia zasady gry w swoim segmencie. Uosabia dogłębną transformację, zarówno wewnętrzną – dzięki pełnej zaangażowania i pasji mobilizacji zespołów pracowników, przyspieszonym pracom rozwojowym oraz konkurencyjnej produkcji zlokalizowanej w Europie – jak i transformację rynku poprzez zdefiniowanie na nowo standardów segmentu A. To miejski samochód elektryczny, nowoczesny, wartościowy dla klienta, a przy tym oferowany w przystępnej cenie.
Duch Twingo został ożywiony z poszanowaniem osobowości pierwszej generacji, przy jej jednoczesnym udoskonaleniu i unowocześnieniu. Kultowej, łatwo rozpoznawalnej stylistyce towarzyszy wyjątkowy komfort i modułowość: pięciodrzwiowy samochód wyposażony został w dwa niezależne, przesuwne tylne fotele w standardzie we wszystkich wersjach, składane oparcie przedniego fotela pasażera itd. W rezultacie powstała zoptymalizowana przestrzeń, która odpowiada wszystkim potrzebom i charakteryzuje się wyjątkową wszechstronnością jak na pojazd z tej półki cenowej.
Twingo E-Tech electric jest połączeniem ciszy, zerowej emisji spalin i najnowocześniejszych technologii, w tym systemów wspomagania prowadzenia z wyższych segmentów oraz multimedialnego systemu openR link z wbudowaną wyszukiwarką Google, który pojawia się po raz pierwszy w segmencie. Wszystko to ma ułatwić przejście na samochód elektryczny i korzystanie z niego. Akumulator LFP o idealnej pojemności (zasięg do 263 km w cyklu WLTP) połączono z reaktywnym, lekkim silnikiem o mocy 60 kW. To doskonały samochód do życia w mieście i na przedmieściach, gdzie dzięki funkcji One Pedal pokonuje się codzienne korki bez zmęczenia.
Renault Twingo E-Tech electric, praktyczniejsze i łatwiejsze w użytkowaniu niż kiedykolwiek wcześniej, wyznacza nowe standardy w segmencie A, a przy tym pozostaje wierne pionierskiemu duchowi Renault i oryginalnego Twingo. W pełni spełnia oczekiwania współczesnych europejskich klientów i wnosi optymizm do miejskiego pejzażu.
Twingo E-Tech electric, produkowane w fabryce w miejscowości Novo Mesto w Słowenii, wejdzie do sprzedaży na początku 2026 roku.
Nowa, w 100% elektryczna generacja nadal stawia dziś na pierwszym miejscu to, co najważniejsze dla marki Renault: zrozumienie rzeczywistych potrzeb europejskich klientów, ich sposobów użytkowania pojazdów i oczekiwań w zakresie dostępności, emocji i odpowiedzialności. Mnie osobiście podoba się w Twingo E-Tech electric to, że jest jednocześnie hołdem dla swoich korzeni i wielkim krokiem w przyszłość.
Fabrice Cambolive, CEO marki Renault
Materiały prasowe do pobrania
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
RENAULT TWINGO E-TECH ELECTRIC: POWRÓT IKONY, REWOLUCJA W SEGMENCIE
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
/content/articles/9979/poster1.jpg
/content/articles/9979/poster2.jpg
/content/articles/9979/poster3.jpg
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.