Komunikat Prasowy
• Światowa premiera Renault Symbioz odbędzie się w czwartek, 2 maja br., godz. 8.30 (CET).
• Nowy model z segmentu C, wierny tradycji „samochodów, które zapewniają pełnię życia”, uzupełni gamę hybryd E-Tech marki.
• Prezentację Renault Symbioz będzie można zobaczyć online w czwartek, 2 maja, na platformie eventowej Renault: link
Nowy model Renault z segmentu C przedstawią Fabrice Cambolive – prezes marki Renault, Gilles Vidal – dyrektor designu Renault, John Cleworth – dyrektor ds. produktu Symbioz i Dominique-William Jacson – manager ds. promocji The Originals Renault la Collection.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem prasowym prezentującym najważniejsze informacje na temat tego kompaktowego modelu. Symbioz na nowo interpretuje koncepcję „samochodu, który zapewnia pełnię życia”. To samochód, który spełni oczekiwania wszystkich grup docelowych: rodzin i klientów biznesowych.
Link do transmisji konferencji prasowej (link) na żywo w czwartek, 2 maja, godz. 8.30 (CET). Konferencja zostanie zarejestrowana i będzie można ją obejrzeć także w późniejszym terminie.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.
Wszelkie materiały na tej stronie internetowej (włącznie z, ale bez ograniczenia do tekstów, zdjęć, grafik, plików dźwiękowych, plików z animacją, plików wideo i ich układu na stronie internetowej), są własnością Renault SAS i/lub jej spółek zależnych lub podmiotów trzecich, które upoważniły Renault SAS do ich ograniczonego wykorzystania i podlegają ochronie na podstawie prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących ochrony własności intelektualnej. Wykorzystanie ww. materiałów do celów innych niż redakcyjny, a w szczególności do celów marketingowych lub reklamowych jest surowo zabronione.